Niektórym wydaje się, że kiedy firma stworzy im stronę internetową, to ta będzie im służyła długie lata i nie będzie trzeba nawet na nią zaglądać. Nie wiedzą, że są w dzisiejszych czasach również strony, którymi można samodzielnie zarządzać. A to przynosi mnóstwo korzyści. By móc jednak to robić, trzeba najpierw stworzyć stronę w odpowiedniej technologii. Wówczas już sam jej właściciel może zamieszczać na swojej stronie jakieś artykuły, zdjęcia, czy inne informacje.
Zarządzanie własną stroną polega na zalogowaniu się, a następnie wykonywaniu szeregu czynności, które będą widoczne po odświeżeniu strony. Jeżeli więc ktoś zechce zamieścić kilka nowych zdjęć w zakładce portfolio, po zalogowaniu może to zrobić bez problemu, a także ułożyć je w odpowiedniej kolejności, czy wybrane nawet wyróżnić. Niektóre firmy nieustannie się rozwijają, w związku z czym często poszerzają swoją ofertę. Kiedy do usług dochodzi kolejna, trzeba zmian dokonać również na stronie. Wówczas właściciel zamiast prosić o to specjalistę, sam dopisuje usługę w odpowiednim miejscu i po kłopocie. Niekiedy wydaje się, że opis firmy jest jednak zbyt krótki, albo też za długi. W każdym z tych przypadków właściciel może w kilkanaście minut dokonać korekty tekstu i zamieścić go ponownie, bez niepotrzebnego zamieszania i wydzwaniania po specjalistach, którzy mogliby to zrobić przy użyciu specjalnego kodu programowania. Firmy czasem organizują konkursy, albo robią promocje na konkretne usługi czy produkty. Mogą więc samodzielnie zamieścić taką informację na swojej stronie firmowej, a po zakończeniu akcji usunąć ją.
Zarządzanie własną stroną to jednocześnie aktualizowanie jej. Po prostu trzeba podążać z czasem i jeżeli okazuje się, że to czy tamto jest w modzie, jeżeli takich zdjęć już się nie zamieszcza, albo pisze się artykuły w takim czy innym stylu, to w każdej chwili można dokonać modernizacji swojej strony, by zbyt mocno nie odbiegała od innych. Takie oto czynności wykonuje się, gdy ma się na celu zarządzać własną stroną www.
Właściciele firm, którzy mają strony internetowe stworzone w oparciu o najnowsze technologie z możliwością samodzielnego zarządzania, zastanawiają się, jak często powinni to robić. Nie mają czasu na takie rzeczy, ponieważ na co dzień są bardzo zabiegani, ale nie chcą też, by ich strona została bez opieki. Tak naprawdę to, kiedy właściciel strony będzie nią zarządzał, to tylko i wyłącznie jego sprawa. Jeżeli ma ochotę, to nawet każdego dnia może zamieszczać nowe zdjęcia, albo artykuły. Jednak strona firmowa ma trochę inny cel istnienia. Raczej nie zasypuje się jej jakimś artykułami, czy ciekawostkami ze świata. Ma ona dotyczyć firmy w ścisłym tego słowa znaczeniu. Kiedy więc dzieje się coś w firmie, należy o tym wspomnieć. Na pewno co jakiś czas można dołożyć coś do portfolio, by nie było zbyt ubogo. To są główne momenty, kiedy trzeba pamiętać o wprowadzaniu zmian na stronie firmowej.
Niejeden z nas, choć przez chwilę zastanawiał się, po co istnieje potrzeba zarządzania stroną internetową. Przecież w niektórych firmach nic się nie zmienia. Nie ma więc powodu do zmiany treści strony, czy dodania zdjęć do portfolio, skoro za każdym razem wykonywane są te same usługi. Dla klientów to ma znaczenie, bo jeżeli widzą kolejne zdjęcia, to myślą sobie, że dana firma ma dużo pracy i co za tym idzie, dysponuje bogatym doświadczeniem. Takiej firmie warto powierzyć wykonanie konkretnych usług, na przykład w swoim domu. Internauci lubią zaglądać nawet na te same strony, gdy nieustannie zauważają na nich jakieś zmiany. Strony od lat będące w nienaruszonym stanie są po prostu nudne i nieciekawe. Mało kto się nimi interesuje, chyba że są to Internauci, którzy jeszcze nie mieli okazji ich widzieć. Mówiąc wprost, zarządzanie stroną sprzyja zdobywaniu klientów oraz zwiększeniu liczby odwiedzin.
Do wyboru mamy strony internetowe całkiem proste, jak i te, o których tu mowa, z możliwością zarządzania. Często ludzie zastanawiają się, którą wybrać. Na pewno możliwość zarządzania zawartością strony została wprowadzona później, dlatego strona ta jest bardziej nowoczesna. A by godnie reprezentowała konkretną firmę, musi być nowoczesna. W tym przypadku nie ma sensu nic więcej dodawać. To oczywiste, że strona z możliwością zarządzania jest znacznie lepsza. Co za tym idzie, również droższa, ale z drugiej strony warta każdej ceny, ponieważ nie trzeba dokonywać zmian poprzez posługiwanie się skomplikowanym kodem. Kilka sekund, dla niewprawionych minut i treść zmieniona. Podobnie jest ze zdjęciami i wszystkim pozostałym, co można zmienić na stronie. Niektórzy szukają porad w danej kwestii u programistów. Pytają ich, którą stronę lepiej wybrać. Chyba nie ma specjalisty, który powiedziałby, że prostą, najzwyklejszą. Wszyscy polecają z możliwością edycji, bo ta jest bardziej profesjonalna i zarazem nowoczesna. Ktoś kto poleca odwrotnie, widocznie nie ma zamiłowania do tworzenia stron i lepiej nie korzystać z jego usług, gdyż wybiera w tym momencie łatwiejszą drogę dla siebie.
Optymalizacja SEO - pisanie tekstów
Nadążać za Google, czyli pragmatyczne konsekwencje ostatnich aktualizacji
Czcionki, fonty, kroje, czyli typografia w projektowaniu stron internetowych
Wizualność stron WWW, czyli teoria obrazu w służbie e-marketingu
Co to jest usability, czyli projektowanie przyjaznych stron WWW - cz. 1..
Dlaczego warto mieć dedykowany sklep internetowy?
Większy ruch na stronie? Może wystarczy dobre SEO?
Optymalizacja Google (SEO)
Szczegółowa procedura
pracy
Profesjonalna specyfikacja
Przejrzyste terminy
10 lat doświadczenia
Biuro w Warszawie
300 wykonanych stron
2015 © VisualTeam s.c. Wszelkie prawa zastrzeżone